Ik leef nog.

Wow. Wat je allemaal wel niet tegen kan komen als je lijdt aan studie-ontwijkend gedrag.


De laatste keer dat ik me bezig heb gehouden met bloggen was op 19 oktober 2013. Fucking 2013. En als je jezelf dan een beetje loopt te bespotten tegenover je vriendinnen ("haha ja vroeger had ik 2 blogs en een Youtube-kanaal, wat was mijn leven toch geweldig"), bedenk je jezelf: eigenlijk was het best wel grappig en leuk om te doen. Beetje je mening geven over van allerlei zaken op het internet, die waarschijnlijk helemaal niemand ook maar een flikker interesseerde, maar dat is slechts een klein detail.

En als je dan vervolgens op de "wie ben ik"-pagina op nota bene je eigen blog klikt, weet je al helemaal niet meer what the fuck je nu weer overkomt. "Ik ben ondernemend" - rot toch op. Het liefst lig ik de hele dag met m'n luie reet in bed, Netflix aan, pizza erbij, chips erbij, croissantjes erbij, energy erbij en het liefst ook nog een koffiezetapparaat.

Dat is overigens echt een levensdoel van me geworden, een koffiezetapparaat op m'n kamer. Liefst ook nog een minikoelkast.

De eigenschappen "perfectionistisch" en "optimistisch" zijn overigens ook weggezakt. Niet zo'n klein beetje ook trouwens. En waarom ik mezelf "intuïtief" noemde weet ik ook niet. Wat betekent dat hele woord überhaupt?

Gelukkig doen we allemaal gekke dingen als we 14 zijn hè. Scheelt dat ik alweer een jaar ouder en wijzer ben geworden. Kuch.

Nou ja, anyway, voor de mensen die opeens op hun Bloglovin' (zo heette die site toch waarin je allemaal mensen/blogs kon volgen en je als blogger continu zei: VOLG ME OP BLOGLOVIN!!!!!!!!!!) zo'n gekke post zien en me nog enigszins herkennen: ik leef nog. Vraag me alleen af of jullie nog leven - zeer waarschijnlijk niet.

Ohja nog een klein ding, ik denk dat ik maar weer een paar keer wat ga posten op deze blog. Gewoon omdat het kan en ik ervan hou om mensen te vervelen met mijn bullshit op het internet. En als je me nooit meer ziet verschijnen, zal ik geen kutsmoes meer verzinnen zoals ik vroeger deed. "Ik had een virus op mijn computer" "Ik was bij mijn oma zonder wifi". Gelul. Als je me nooit meer ziet verschijnen, ben ik waarschijnlijk gewoon te lui.

De groet'n


0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo