Mijn Facebook-verleden.

Uit deskundig onderzoek is gebleken dat 74% van mijn lezers op mijn Twitter het leuk zou lijken als ik een blogpost zou schrijven waarin ik heeeeule oude Facebookposts met jullie deel. Hoi.



Ik vind het goed als jullie kritisch denken, maar voordat jullie überhaupt weer kritiek kunnen geven: néééé, dit is niet mijn eigen idee. Heb dit van iemand gejat. Ben alleen vergeten van wie (credits voor jou als je de bedenker bent en dit leest). Excuses voor het ongemak.

Nu had dit artikel veel leuker kunnen zijn als Hyves nog had bestaan, maar, plot twist, dat bestaat niet meer. Toch ben ik in 2012 begonnen met Facebook. En ik snapte het niet zo goed. Want in 2012 was Twitter nog helemaal dé shit, en bij Twitter mocht je de hele bende volspammen. Nu zijn er bij Facebook ongeschreven regels dat dat niet mag - maar dat begreep ik nooit zo goed. You'll find out.

Eigenlijk heb ik een beetje tegen jullie gelogen net. Ik ben (schijnbaar) begonnen in 2011. Op een ander account. Waar ik na 1 dag mee ben gestopt. #hoewerktdit? xd 
Het probleem is dat ik 5 jaar later het wachtwoord vergeten ben en dit dus de rest van mijn modellen- en advocatencarrière me blijft achtervolgen, KOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!

Toen kwam account 2. Mijn huidige account. Msn en alles. 
1. Hoe kan je nou thuis zijn van een verjaardag "en zo"?!?!?!?!
2. Wat is dit voor fucked up interpunctie?!?!?!?!??!

Goodmorning ! Vandaag ga ik niks doen en uhm daarna ga ik nog steeds niks doen. Verwacht niet dat ik iets nuttigs doe in mijn vakantie hoor #thuglife #stoer #sw@gggggg. Mijn god.

Depressiepuntje 1.

Vroeger, toen het nog cool en sensatie was om frikandellen te halen om half twee 's nachts in plaats van traditie. 

Bij deze Facebookpost heb ik een verhaal. Want toen ik dit schreef was ik 13. En ik was heel blij met rosébier. Maar wat ik niet cool vond om op Facebook te zetten, was dat ik op mijn 13e absoluut niet mocht drinken (het is toch ook ongelooflijk). Dus het rosébier was gewoon alcoholvrij. Cool zijn op het internet vraagt soms om een leugentje om eigen bestwil.


Ff zonder gekheid, dit was wel echt kut.

Inbreken op mijn broertjes Facebook om vervolgens onopvallende lieve berichten over mezelf te posten was ook niet erg zeldzaam meer in de periode 2012-2013.

Depressiepuntje 2.

En dan komt er nu een stuk, wat de wisselvalligheid van de vrouw verklaart. Het bewijs dat ik ook een wisselvallige vrouw ben (geweest?). 
Is wisselvallig überhaupt een woord het komt er op neer dat ik wil laten zien dat ik de hele tijd iets anders probeer te zeggen.
KOMT IE



Na 1 dag was de hoop voorgoed weg. Maar toen...

Maar 2 dagen later was er weer over! Het kon nog!!!!!!!!!!!!!

En ja hoor, 1 week later had ik vakantie en ik zou naar havo4 gaan.
En toen ging het toch mis. Gelukkig ben ik nu wel cool op het internet.

Was jij vroeger ook echt een stuk stront op Facebook/Hyves?

De groet'n















1 opmerking:

  1. Ik ben je enorm dankbaar voor je eerlijke en goed onderbouwde blogs, so keep up the good work! Dank
    Ruben
    www.wiebelter.info

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie ix oo ix oo