4 irritante soorten mensen.

Jullie hebben allemaal wel een paar mensen waar je gewoon een schijthekel aan hebt. Niet zo zeer omdat je ruzie met die ene kutpersoon hebt gehad, maar omdat hij/zij/het gewoon een ontzettend aandachtsgeil mokkel is of juist echt het type yo-kijk-mij-ik-heb-teveel-swag-voor-deze-planeet. Niks raars aan hoor, ik begrijp het. Daarom: 4 irritante soorten mensen waar je gewoon een hekel aan móét hebben. Ligt niet aan jou, ze vragen er om.



1. Het ik-weet-alles-beter-type.
Dit soort mensen zijn echt een creatie van de duivel. Ze nemen niks van je aan, want alles wat je zegt is toch allemaal gelul en wat zijn zeggen klopt natuurlijk als een bus. Ik hoop oprecht dat diezelfde bus al deze betweters aanrijdt. 2 bussen als ze na hun bewering ook nog zeggen "ik heb gelijk want ik doe gymnasium dus ik ben slimmer". Eerlijk, het is ook leuk om gelijk te krijgen in een discussie, maar als het op deze manier hoeft het van mij niet meer (en met mijn thug debatlife kom ik heel vaak van dit soort mensen tegen (#cut4bo)). Dus bijdeze: op de brandstapel met deze lui.

2. Het ik-geil-op-aandacht-type.
Vaak te vinden onder de mensen onder ons die beschikken over een vagina. Gaat vaak gepaard met zaadvragende ogen en gebrek aan fix. Dit soort mensen doen er vaak alles aan om de aandacht te krijgen en zijn ook wel te onderverdelen in het type "schreeuwlelijk". Ik ontken niet dat aandacht niet leuk is hoor, niemand wil graag een muurbloempje zijn, maar sommige mensen gaan soms té ver. En daarmee bedoel ik dus dit type mens.

3. Het yo-kijk-mij-ik-heb-teveel-swag-voor-deze-planeet-type.
Dit type mens is vaak weer te vinden onder de mensen onder ons die beschikken over een penis. Dit is het type mens met de uiterlijke kenmerken: pet, muts of zo'n gek vissershoedje dat deze swaggers "buckets" noemen, broek helemaal onder aan je reet, lange shirts die wij meiden makkelijk als jurk zouden kunnen gebruiken en vaak gaan ze ook nog eens door het leven als instafamous, youtuber of in het ergste geval rapper.
Nu we het daar toch over hebben, onze maatschappij zit tegenwoordig vol met een stel mongooltjes die maar al wat te graag rapper willen worden. Mocht je een van deze mongooltjes zijn: stop met je rappersbestaan. Deze samenleving accepteert jou niet. Doe er wat aan voordat je je kop op YouTube of SoundCloud zet en verdoemd bent voor de rest van je leven.

4. De roddelqueens/kings.
Voornamelijk weer meiden, maar dit soort mensen zijn altijd precies op de hoogte van wat er in hun stad of dorp gebeurd. Ze zijn vaak de eersten die op de hoogte zijn van een roddel (of erger nog: ze verzinnen de hele roddel) en verspreiden die vervolgens door het hele dorp/stad. Het is dat alle roddels op Facebook zetten sociaal gezien ontoelaatbaar is bij deze mensen. We roddelen allemaal wel eens, maar dit is echt het type mensen waar je heen moet als er opeens rondgaat dat je in een doos woont. 100% kans dat de roddel daar vandaan komt.

Wat voor soort mensen vind jij het meest irritant?

De groet'n 

PS: jullie kunnen mij rijk maken lieve internetvrienden als jullie ff op de advertentie willen klikken (bovenaan mijn blog als je mobiel kijkt of rechts van mijn blog als je op je laptop kijkt) word ik richgirl dus gun me dat pls pls pls dan hou ik 4ever van je (als ie het niet doet probeer het later nog een keer nie vergeten)!!!!!!!!!!!!!
PPS: over internetvrienden gesproken ik heb een nieuwe best internet friend hij heet stanley mede mogelijk gemaakt door mijn lieve beeb sophie meekel hvj
PPPS: het lijkt mij een leuk idee om voor cas een nationale mokkel dag in te stellen als een soort ode aan het woord mokkel dus wie maakt er even een facebookevenement want dat is helemaal de shit van 2015 nu toch
PPPPS: ik heb honger maar we eten vieze aardappels dus wie komt er ff chips brengen
PPPPPS: ik hou van jullie
PPPPPPS: xd lolzzzzzz

0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo