Waarom jouw ochtend zo erg nog niet was.

Soms, zo'n 5 à 6 dagen per week, ben ik ff spontaan suïcidaal omdat ik echt de meest verschrikkelijke ochtend ooit heb meegemaakt voor mijn gevoel. Ik vroeg me af hoe mijn leven eruit zouden zien als al deze drama's op 1 ochtend plaats zouden vinden. Tip: lees dit artikel vooral als je vindt dat je een kutleven hebt en ik beloof je dat je er vrolijker van word. Als je je examens hebt verneukt ofzo. Dit zijn al mijn slechte ochtendverhalen in 1 verhaal verwerkt.



De wekker staat om 07;00, maar om half 6 word je al wakker. Je probeert die anderhalf uur nog door te slapen maar God gunt het je natuurlijk niet dus je besluit maar anderhalf uur lang naar het plafond te kijken en doet je wekker vast uit om jezelf  dat irritante kutgeluid te besparen.

Als het plafond een beetje saai wordt pak je maar je telefoon en zie je dat hij maar voor 21% opgeladen is. Je hebt ook nog eens een lange dag op school tot 4 uur dus je staat op het punt om voor een trein te springen.

Maar, omdat het zo vroeg is, donder je natuurlijk ongewenst ineens in slaap en maakt iemand in huis je wakker om 8 uur om te vragen hoe laat je weg moet. Half 9 dus. Vanaf dan begint alle ellende pas.

Je schrikt je natuurlijk de pestpleuris en springt je bed uit, maar dan kom je erachter dat het -20 graden Celsius op je kamer is en bevries je levend. Ondertussen heb je je klerenkast bereikt en terwijl je langzaam maar zeker sterft van de kou probeer je een paar leuke kleren uit de kast te gappen, maar alle leuke kleren zitten natuurlijk in de was. Je hebt nu de keuze uit eruit zien als een zwerver (1 minuut) of er maar het beste van proberen te maken (10-20 minuten).

Omdat je al tijdgebrek hebt kies je maar voor de zwerveroutfit en dan moet je opeens naar de wc. Dus je gaat naar de wc. Gelukkig voor jou heeft er net iemand gedoucht en sta je inclusief sokken in een plas water. En het wc-papier is op.

Je moet dus ff nieuwe sokken pakken want die van nu zijn helemaal doorweekt maar al je vertoonbare sokken zitten in de was bij de leuke kleren, dus je moet van die kuthipster sokken met hotdogs erop aan. #thuglife

Je make-up is mislukt en je haar zit niet etc en dan besluit je dat je maar eens gaat ontbijten want je hebt honger na al die ellende. Helaas voor jou is al het brood, cornflakes zooi en al het andere vreetbare voedsel op dus je ontbijt maar met een zak chips ofzo. Laatst was dat bij mij ook op trouwens toen had ik al helemaal niks. #nogmeerthuglife

Dus je verhongert en het is half 9 dus je moet naar school. Fietssleutel kwijt. Aber naturlich. 5 minuten later heb je hem weer gevonden dus je stapt de deur uit en opeens komt er 10 liter per seconde water de lucht uit donderen en onweer en hagel en sneeuw en zooi dus je krijgt een heel erg woede. Halverwege de route naar school tieft je ketting er af. Daarna rij je tegen een stilstaande auto/stoeprand/lantaarnpaal/bejaarde vrouw aan en val je en zo janken.

Dan kom je op school aan, honderd doezend te laat, kom je erachter dat je de verkeerde boeken of gewoon helemaal geen boeken bij je hebt. #mostthuglife

Eerlijk is eerlijk hè, als ik al deze dingen mee zou maken op 1 ochtend zou ik in mijn bed gaan liggen en er nooit meer uitkomen en daar ter plekke sterven.

Lijkt me trouwens best ideaal want ik moet echt nog vet veel afleveringen van Pretty Little Liars kijken :s :s

Dat was mijn studieontwijkende gedrag voor deze dag/week/maand/jaar/eeuw ik ga nu Frans leren.

De groet'n

Wat vind jij het meest kut in de ochtend, afgezien van het feit dat het ochtend is?

PS: fijne vakantie alle 4vmbo/5havo/6vwo mensen die hun examen gedaan.
PPS: hoop dat jullie allemaal slagen
PPPS: grapje
PPPPS: haha als je zakt ben je echt een loser.
PPPPPS: ik heb volgend jaar pas examens
PPPPPPS: ik was 20 mei jarig dus ben vanaf nu officieel 16
PPPPPPPS: peace out moddafokkaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss

0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo