10 leugens die we onszelf (blijven) vertellen.

Onbewust vertellen we zoooovaak leugens, en wanneer het niet aan een ander is, is het wel aan jezelf. Vreemd, eigenlijk, want we hebben allemaal een enorme hekel aan leugenaars, right? Ik heb een paar leugens voor jullie opgesomd die we allemaal wel eens tegen onszelf hebben verteld. 

1. "Ik drink nooit meer."
Een uitspraak die je 90% van de keren op zondag doet, en terwijl je deze uitspraak doet weet je stiekem al dat het volgend weekend gewoon weer raak is.

2. "Ik blijf nog 5 minuten in bed liggen."
10 minuten later. 20 minuten later. Half uur later. Uur later.

3. "Dat doe ik morgen wel."
Wedden dat je dat morgen niet doet u lil' shit.

4. "Dat onthoud ik wel."
No fucking way dat je dat onthoudt. 

5. "Ik kom er nu gelijk aan!"
Maar ik moet eerst nog even mijn tas pakken. En m'n haar doen. Misschien nog even oma bellen. Waar is m'n fietssleutel gebleven?!

6. "Bij mijn volgende loon begin ik echt met sparen."
Wow de iPhone 792847 is uit die moet ik hebben!!!!!!

7. "Ik ga echt beginnen met sporten."
De enige beweging die je zal uitvoeren is de weg van de bank naar de koelkast en weer terug.

8. "Ik ga echt gezonder eten."
Behalve in het weekend. En op maandag, want dan ben ik brak. Woensdag heb ik een tentamen, dan verdien ik wel een pizza.

9. "Ik blijf dit weekend thuis!"
Maar dat feestje zaterdag is ook wel heel verleidelijk... 1 avondje kan geen kwaad, toch?

10. "Ik ga echt niet meer spijbelen."
Totdat je leugen #2 weer tegen jezelf vertelt en je de eerste 2 uur van je dag mist. Eh, tandarts?

Welke leugens vertel jij het meest tegen jezelf?

De groet'n 

PS: mama en mijn stiefvader kwamen net tot de conclusie dat ik een panda ben want panda's zijn lui en vreten heel veel 
PPS: maar liever lui dan moe toch
PPPS: ik had altijd al een panda willen zijn <3<3<3<3<3
PPPPS: ik had net een broodje bakpao

1 opmerking:

bedankt voor je reactie ix oo ix oo