5 docenten die je tegenkomt op de middelbare school.

Dit jaar is mijn 6e jaar op havo (ja heel sneu 6 jaar doen over havo ik weet het). In deze 6 jaar heb ik aardig wat docenten voor m'n neus gehad: wat leuke, wat minder leuke, paar snollen, een enkele eindbaas en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kort gezegd, er zijn er nogal wat. Ik heb een paar type docenten voor jullie opgesomd en toegelicht. Gevoelig feestje!!!



1. De snol
Om maar even gelijk met de deur in huis te vallen. De snol is vaak een wat oudere vrouw die overal wel wat op te zeiken heeft. Grote kans dat ze vroeger is gepest. De snol houdt er daarom van om mensen af te straffen: je eruit sturen, laten nablijven, mobiel afpakken, strafwerk met een grootte van het Oude Testament, etc. Deze docenten zijn afschuwelijk, verschrikkelijk, irritant en vooral frustrerend.

2. De wannabe
Deze docent wil ontzettend graag leuk gevonden worden. Natuurlijk met succes, want hij/zij doet altijd coole dingen in zijn/haar lessen, maar het valt ongelooflijk erg op dat deze docent helemaal de shit probeert te zijn en wordt daarom vaak een beetje zielig gevonden. Toch kan je met dit soort docenten altijd wel mooi ouwehoeren dus is wel lache toch jongu bam!!!!

3. De docent waar je nooit les van hebt (gehad)
Want: deze docent is al-tijd ziek. Soms (lees: heel soms) vind je het zelfs fijn als deze docent een keer niet profiteert van de ziektewet en je lessen wel gewoon doorgaan (niet langer dan voor een periode van 1 à 2 weken), omdat je al 20 hoofdstukken en 4 boeken achterloopt op de andere klassen, en ja, je moet natuurlijk wel je examen halen. Het ergste van alles: wanneer je denkt dat jullie weer een beetje bijsloffen, krijgt deze docent weer een migraine-aanval en is hij/zij weer een half decennia niet op school. Of een operatie. Gebroken enkel. Soa. Wat dan ook.

4. De schreeuwlelijk
Deze docent schreeuwt altijd de hele school bij mekaar. Slapen is onmogelijk, want voor je het weet staat deze docent alweer in je oor te krijsen dat je wat moet gaan doen met je leven. Vaak gaat dit gepaard met veel speeksel en een rook-/koffie-/of kortgezegd stinkadem. Het verbaast je elke keer dat je klasgenoten die vooraan zitten niet zeiknat worden en geen gehoorbeschadiging oplopen.

5. De pussy
Deze docent durft nooit ergens wat te zeggen en je kan er alles bij flikken wat je wil. Do I need to say more? Vliegtuigjes en propjes everywhereeeeeeee.

Wat voor type leraar hoort er nog bij het lijstje? Welke vind jij de leukste/vervelendste? 

De groet'n

PS: srry dat ik zolang niks heb gepost maar heb nooit zin
PPS: moest nog aan wat mensen credits en shoutouts enz doen maar ben vergeten wie srry
PPPS: ik moet nog een week met 40 cent dus als je wat wil doneren GRAAG
PPPPS: vergeet niet op de advertenties te klikken he dan maak ik die money G 
PPPPPS: is kaassouf(f?)lé met 1 of met 2 f'en want mijn computer zegt met 1 f maar ik dacht met 2 dus apart erg frappant
PPPPPPS: oja voordat ik t vergeet er zijn ook wel gwn normale docenten hoor maar dat wist je vast al wel

0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo