Shit die niemand vraagt (en mijn antwoorden!)

Hebben jullie wel eens van die mensen ontmoet die je vroegen wat voor saus je altijd bij je kipnuggets eet? Nee, ik ook niet. Toch heb ik 30 bullshitvragen gevonden op het leuke internet en ze beantwoord.

Ik wist niet zo goed wat voor foto toepasselijk was dus ik koos voor koffie.

1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je ze netjes dicht?
Ligt eraan of ik drank op heb en of er iets in de weg zit om de kast dicht te doen. Als dat allebei niet het geval is doe ik 'm dicht. 

2. Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?
Dúh, om ze vervolgens ergens in m'n kamer neer te pleuren en nooit meer aan te raken.

3. Slaap je met het dekbed ingestopt of hangt het los?
Het hangt los omdat ik te lui ben het er in te stoppen. 

4. Heb je ooit een verkeersbord gejat?
Niet dat ik me kan herinneren.

5. Gebruik je graag post-its?
Nee.

6. Spaar je airmiles en heb je ze wel eens gebruikt?
Neuh.

7. Word je liever aangevallen door een beer of een zwerm bijen?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dood ga als ik word aangevallen door een beer dus dan kies ik voor een zwerm bijen. Lijkt me allebei zwaar kut trouwens.

8. Heb je sproeten?
Nogal #gingerlife #zwaarleven

9. Lach je als je door hebt dat er een foto van je wordt gemaakt?
Neuh, vaak trek ik uit reflex zo'n kut gezicht.

10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Eigenlijk aan alles, maar ik vind het vooral irritant als ik ze hoor eten.

11. Tel je je stappen wel eens tijdens het lopen?
Daar heb ik een stappenteller voor op mijn telefoon.

12. Heb je wel eens in de struiken geplast?
Guilty.

13. En gepoept?
Not guilty.

14. Dans je wel eens zonder muziek?
Wederom weer guilty. 

15. Kauw je op je pen?
Nope.

16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze maand?
Precies 0.

17. Heb je een 1 of 2persoons bed?
2persoons jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Heb ik niet, maar om 1 of andere reden luister ik deze week ineens kapot veel hardstyle terwijl ik dat normaal eigenlijk niet doe.

19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen?
Deze vraag is echt focktop. Ja, trouwens.

20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Jaaaaa gek ik kijk echt heel veel South Park/Family Guy/American Dad.

21. Wat is de slechtste film die je ooit hebt gezien?
Haaaaa, ik denk American Pie of zo. 

22. Welke saus eet je bij de kipnuggets?
Geen saus eigenlijk maar zovaak eet ik ook geen kipnuggets #mckroket #love #wij4ever

23. Wat is je favoriete eten?
Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Voor de afwisseling en voor jullie genot is hier een leuke foto van sushi featuring wijn & een Apple tv afstandsbediening. 

24. Zou je ooit naakt poseren in een blad?
Als het lijp veel geld oplevert wel ja hahahaha.

25. Wat eet je het liefste op brood?
Filet americain is de shit.

26. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Doordeweeks? Ik ga naar bed rond 11 uur half 12 en slaap dan rond half1, laten we de weekenden maar even achterwege houden voor mijn eigen bestwil.

27. Ben je lui?
Is dit een retorische vraag??????????? JA

28. Dans je onder de douche?
Ik dans onder de douche en daarbij zing ik driestemmig.
Hard, vals en lelijk.

29. Waarvoor kan je jou 's nachts wakkermaken?
Sushi, wijn, chocola, wijn, leuk feestje, wijn, frikandelbroodjes en ehm... Wijn?

30. Zou je kaal gaan voor 5 miljoen?
Weet je hoeveel pruiken je kan kopen voor 5 miljoen!?!??!?!?! 

Herken je je in mijn antwoorden en zoja, in welke?

De groet'n

PS: deze vragen waren echt SUPER mindfuck echt what the hell 
PPS: vergeet weer niet op de advertenties te klikken #financielecrisis en like mijn pagina op facebook!!!!!!!!! bij de 200 likes geef ik niks weg
PPPS: ik heb zoveel zin in dit weekend we hebben feestje met de vriendengroep word lache
PPPPS: ik ga zo een hele zak chips opeten haaaaaaaa-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PPPPPS: als je nog iets terug wilt zien op mijn blog, nog een keer wat persoonlijks of een onderwerp waar je graag iets over wil lezen, laat het me weten op twitter, instagram reageer hieronder of stuur me een berichtje op facebook
PPPPPPS: ik vind jullie allemaal heel lief doeg tot ziens

10 opmerkingen:

bedankt voor je reactie ix oo ix oo