De struggles van sloom zijn.

Mensen die mij persoonlijk kennen zullen het er allemaal mee eens zijn: ik ben ontzettend sloom. Ontzettend vervelend voor mezelf, maar ook voor anderen.



Praktisch gezien ben ik gewoon de hele dag door sloom. Ik fiets met een snelheid van 10 meter per jaar, doe er drie kwartier over om mijn bed uit te komen, kom altijd te laat en stel ook alles tot het laatste moment uit. Fucking kut.

Nu zie ik jullie denken: waarom doe je er dan niet wat aan? Daar ben ik zelf ook nog niet achter. Ik zet elke dag 4 wekkers omdat ik anders niet m'n bed uit kom. Verdomme 4 wekkers. En zelfs dat werkt zo af en toe niet. Meestal druk ik m'n wekker uit en denk ik: "jullie kunnen allemaal de tyfus krijgen", en ga ik weer in bed liggen. Het gevolg: ik kom te laat voor wat voor afspraak dan ook.

Zo heb ik het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen om na 3 maanden school al bijna de leerplichtambtenaar in beeld te hebben. Ik mag gewoon het hele schooljaar niet meer te laat komen, wat voor mij een onmogelijke opgave is. Gelukkig ben ik een geboren leugenaar en heb ik me er nu al een paar keer onderuit weten te lullen. Mijn vis is ondertussen al 3x doodgegaan en er heeft ook al een paar keer een kat in het konijnenhok gezeten (en ik heb mijn konijn natuurlijk net van de dood weten te redden maar hierdoor kwam ik natuurlijk wel te laat).

Het mooiste van alles is nog die geïrriteerde kop van de docent als ik met een ochtendhoofd 10 minuten te laat de les in loop met het excuus dat m'n vis op z'n rug ligt.

Het feit dat ik altijd zo laat wakker word, zorgt er (behalve alle ochtendstress) ook nog eens voor dat ik er altijd als een zwerver bijloop in het openbaar. Meestal zonder make-up en met een trainingsbroek aan. Liefst ook nog een dikke trui. Zeg maar zo'n outfit die de meeste mensen zouden dragen als ze een dikke kater hebben, alleen hoef ik er geen kater voor te hebben. Het ergste daarvan is dat mensen serieus zeggen "woooooow  Bo je hebt een normale broek aan!!!" als ik er een keertje niet als een zwerver bijloop.

En daarbij stel ik ook nog eens alles tot het laatste moment uit. Ik ben ondertussen al 7 weken te laat met het inleveren van een werkstuk en als ik moet leren doe ik dat de avond van tevoren. Na een uur heb ik ongeveer 1 bladzijde gelezen en dan vind ik dat het wel weer tijd is voor een peuk.

Kinderen, als je jezelf in deze eigenschappen herkend: doe er wat aan. Het is fucking kut om telkens overal te laat voor te zijn en shit. Misschien is er nog wel hoop voor je, wees er snel bij voordat het te laat is (voor psychiatrische afspraken kunt u mij telefonisch bereiken).

De groet'n

PS: Ik heb nog aan een paar mensen een shoutout beloofd dus dat ga ik nu eventjes doen.
Deze zin is een ode aan Bram en Matthijs (alsjeblieft jongens geniet ervan) en ik moest Emiel ook nog ff noemen dus hoi Emiel!!!!!!!
PPS: Ik ga nu dat werkstuk maar eens maken waarvoor ik al 7 weken te laat ben.
PPPS: haha grapje





0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo