Illegale handel naar China.

Je kunt ook potverdorie nooit meer even rustig een sigaret roken en energy drinken bij de Jumbo voordat er weer een stel mongolen naar je toe komt lopen.



Ik was met een paar vriendinnetjes vroeg vrij en we besloten dat te gaan vieren bij de Jumbo (omdat ze zo graag met haar naam erbij genoemd wou worden: Kirsten was er 1 van). Wij met ons goede gedrag de economie weer op gang brengen door hamkaas croissantjes, snoepjes, chocola en energy te kopen en toen we net eventjes rustig op een bankje als een gekke chiller zaten, begon de ellende alweer.

Een stel buitenlanders, die achteraf Russen bleken te zijn, riepen naar ons: "Meisjes, willen jullie geld verdienen? Makkelijk 50 euro!!!!" Wij dachten natuurlijk dat deze geile Russen sekstekort hadden en we de prostituee uit mochten gaan hangen, en daar hadden we niet zoveel zin in, dus zeiden we nee, daarna liepen de jongens de Jumbo in. Omdat we uiteindelijk toch wel benieuwd waren wat die lui te zeggen hadden besloot ik met m'n blije bakkes naar ze toe te lopen.

Of we babyvoeding wouden halen. Omdat je maar 1 pak per persoon mag kopen. Fucking babyvoeding. Maar geen vanillesmaak, dat was geldverspilling.

Toevallig wist ik precies waar deze mannen mee bezig waren. Ik als Albert Heijn-medewerker zag ook wel eens staan dat je maar 1 zo'n pak per persoon mag kopen, toen ik vroeg waarom was het antwoord "omdat er mensen zijn die deze pakken voor veel meer geld naar China doorverkopen". Volgens mij kan je makkelijk 50 euro winst maken op 1 pak.

Kort samengevat: ik had niet zoveel zin om die Jumbo in te lopen en daarna met mijn domme harses babyvoeding te gaan kopen terwijl ik er geen ruk voor kreeg (1 euro). Daarbij weet ik dat het ook vies illegaal is om dat te doen en daar had ik ook niet zoveel zin in. Dus ik besloot om het niet te doen samen met een andere vriendin en de rest deed het wel.

Daarna gingen 2 vriendinnen met de mannen mee naar andere supermarkten, terwijl wij bij de Jumbo bleven zitten. We vroegen ons af hoeveel van die pakken ze al hadden, dus we gingen in hun auto gluren en jawel hoor: ze hadden al 16 (!) pakken, voor zover we het konden zien. Dat zou dus betekenen dat ze al ongeveer 16 x 50 = heel veel winst zouden hebben.

Toen opeens: politieauto. En nog één. En nog één. En een auto van de Gemeente Raalte waar politie in zat. Die laatste auto bleef staan voor de Jumbo en we wisten precies waar het om ging. We zaten hem echt 7 kleuren te schijten daar want we wisten dat onze vriendinnen nog met die jongens waren.

Niet kort daarna kwam de eerste Rus al aanzetten met een pak babyvoeding in zijn hand. Hoe dom kan je zijn. Politie erop af: recht voor onze neus. Leedvermaak eerste klas, echt waar.

Daarna kwam de tweede Rus aanzetten, die had zijn babyvoeding in een plastic tas, zag de politie, liep door, maar zijn vriend naaide hem erbij. Echte vriendschap noemen ze dat.

Daarna kwam de derde Rus en die liep echt letterlijk op de politie af en toen gingen we maar weg voor het geval dat ze ineens over ons zouden beginnen (ook al had ik niks te vrezen gezien ik niks gedaan heb) (ik word nog een keer verstandig op een dag) (ooit).

En wij zaten daar maar een beetje te eten terwijl er gewoon mensen voor onze neus werden opgepakt, was opzich wel grappig om te zien. Dat was het wel weer zo'n beetje.

De groet'n

PS: Ik heb vandaag nieuwe energy gehaald en het was zo'n ontzettend fancy blikje hij was zo zwart als mijn longen en hij was gewoon mooi!!!!!!!
PPS: De GGD kwam vandaag bij mij op school en ik ben afgevallen en trouwens ook 1,5 cm gekrompen.
PPPS: Alleen ik krijg het voor elkaar om op mijn 15e al te krimpen. 
PPPPS: Het is bijna weekend.
PPPPPS: Ik moet morgen weer werken.
PPPPPPS: Doei.




0 reacties:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie ix oo ix oo